Link Exchange disini

Sunday, November 14, 2010

Menyampah KOT.

Salam Barakallah.

haish,, I bukan nak kutuk member ke ape cuma kadang-kadang kalo dah ader member yang sedikit annoying nie membuat hati menjadi sedikit berang + sangat menyampah.
Kalo masalah sekecil kuman pon tak boleh nak setelkan apatah lagi masalah sebesar gajah?
I kalo boleh malas jugak lah nak layan masalah manusia yang sangat merepak tambahan pula otak dye dah besar pon dok konpius-konpius tentang masalah sebesar kuman?
kalo masalah dye 2 sebesar banggunan KLCC 2 xper jugak lah kite nak layan,, bagi nasihat yang memberansangkan tapi kalau dah dok tanya masalah kecik molek aduss~~ I paling benci kot manusia begini.

Gini la I nak mula cite kan,, I nie baik hati,, suka bagi nasihat dan semangat supaya dye teransang sikit minda tuh. Tapi kekadang nasihat yang I bagi tuh umpama menyiram air oren ke atas daun keladi je. Haish,, then mulalah nak ckp yag dye sedih la,, menyesal lah xdengar nasihat I lah. Takpe lah,, setiap manusia sentiasa membuat "MISTAKE" kan. I pon salu buat kesilapan. Tapi cuba lah jadi manusia yang belajar dari kesilapan? kan senang,, xpayah dah nak pikir mende remeh,, pikir ja pasal masa depan ja sudah. Hati senang ,, hidup aman.. kan? kan? kan?

Hokey,, I nak sambung lagi nih,, I kekadang tuh menyampah jugak la kalo orang ader sikap sombong, bongkak , bengkok, dan sebagainya lah kan. Kalo bole I nak ja runaway dari orang macamnie. Haish~~~ pelik-pelik.

Tahlah,, I nie bukan lah jenis suka nak cakap-cakap pasal kawan kan,, bukan pa,, kawan nie susah kita nak cari. Lagi-Lagi kalo kawan kita tu memamng sanggup sehidup semati dengan kita ( bukan kawen pulak ya ) ,, cuma kalo kita dah kawan baek dengan dye 2 tolonglah hargai. kot la kalo nak tanya soklan pon please lah pikir 100x dulu baru nak tanya. haishhh!



xoxo =)




No comments:

Post a Comment