Link Exchange disini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 8, 2010

Tired tapi Puas.

Salam Barakallah.

Alhamdulillah,, sekarang dengan status I sebagai mak angkat kepada macik nena xberapa nak membenarkan i berinternet sangat. haha,, ni pon skip masa dye tengah tido. kalo tidak,,I memang xboleh nak buat ape-ape if she wasn't asleep. Nasib baik abie understand my title ryte now,, ADOPT MUMMY to AINA ZAHRA. btw,, i'm her auntie LOL.

Taman Tema Aina Zahra

Nena jatuh. tapi ini bukan penyebab luka dibawah.

Luka sebab jatuh atas simen. poor nena. nangis 2 minit jer. pastu nak men kat luar lagi.

BEAUTIFUL AINA ZAHRA,,



perniagaan shawl I pon alhamdulillah,, i dah boleh pusing modal balik dengan beli shawl baru. hehe,, hope perniagaan i nie berkekalan sampai ke anak cucu cicit piut miut semua. hehe,, alah,, mentang-mentanglah I dengan Encek Hakimi tuh bercita- cita nak jadi Peniaga dan Peladang berjaya. Majulah Pertanian Untuk negara. hehe. Agak-agak pe plan yang kami bincangkan ea? sila lihat dibawah.
  • kami merancang untuk membuka ladang ternakan kami sendiri. kami mahu mnternak lembu, kambing dan ikan. insyaAllah akan berlaku beberapa tahun selepas ahmad hakimi dapat kerja.
  • kami merancang untuk membuka nurseri bunga kepunyaan kami sendiri. kami rancang nak jual bunga yang market je macam heliconia, kemboja cina, dsb nya.
  • yang ini bukan kami sebab I je yang beria-ia nak,, I bercadang nak bukak butik shawl & pakaian muslimah I sendiri. InsyaAllah yang ini beberapa tahun i dah berkerja tetap.
haaa,, plan yang kami buat besar kan? ini untuk masa depan kami,, isyaAllah. ini untuk masa depan anak-anak kami. bialah mereka mula dengan melihat pertanian disekeliling mereka. Nabi Adam a.s pun membersarkan anak dengan suasana begitu. sedangkan Nabi Muhammad s.a.w juga membesar dengan bidang ini. AMIN ya rabbal a'lamin.

haaa,, yang nie plan untuk hujung bulan ini,,, ahmed pintu saya nak balik dah,, xcited nie,, hehe.
  • pergi Lost World of Tambun. ngeeehaha,
  • pergi MAHA kat Serdang.
  • G jenjalan entah kemane. hahaha.
haaa,, siket jer sal kekadang kami punya plan tetiber jer lintas kat pale otak. hahaha. abie,, windu kamu.
windu kamu. windu kamu.


XOXO =]



No comments:

Post a Comment