Link Exchange disini

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 22, 2011

Arsenal 2 - 2 Fulham


Salam Barakallah
  • okay,, tengok tajuk kat atas pon dah taw kan arsenal seri smlm,, its a dissapointed finish for Arsenal, Wenger mengaku yang pengakhiran untuk sesason kali ini agak mengecewakan. Hasil gola dari Robin van Persie and Theo Walcott semalam dapat mengelakkan arsenal kalah dengan Fulham dengan keputusan seri 2 sama. ini bermaksud Arsenal tetap dengan tangga ke empat bagi liga inggeris kali ini dibawah mancity. ini cukup untuk membawa arsenal untuk memasuki qualifying round for champion league.
  • sedikit kecewa kerana pada minggu-minggu awal EPL arsenal berada di tangga teratas dan mungkin boleh memenangi piala pada musim ini namun ia adalah sangat mengecewakan apabila arsenal seri pada malam nie dan tidak mampu mendapat tangga teratas dan hanya mendapat tangga ke empat selepas MU, Chelsea dan Mancity.
  • kekecewaan yang terjadi mmberi sedikit impak moral kepada pemain-pemain Arsenal,, "kami telalu kecewa dan memikirkan team kami adalah tidak sehebat team lain" kata wenger. "walaupon orang kata kami sepatutnya mengeluarkan wang untuk membeli pemain, namun kami tidak mampu untuk membeli pemain bernilai 50juta pound. dan ia adalah fakta." kata wenger lagi. "Harga pada pemain tidak menjanjikan pemain yang berkualiti." katanya lagi.
  • info: http://www.soccerway.com/news/2011/May/22/disappointing-finish-for-arsenal/

xoxo ;)




No comments:

Post a Comment