Link Exchange disini

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 29, 2011

Salam Barakallah.
  • Harini aku nak share kat korang satu lagu nie, okay, mungkin lagu nie da lama and mesti dah ada orang yang mmg dah taw pasal lagu nie,, okay,, xmau merepek lama-lama, jum dengaq! ;)



Wahai.. Pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dari-Mu
Kupasrahkan semua pada-Mu

Tuhan.. baru ku sadar
Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini kuharapkan cinta-Mu

Reff :
Kata-kata cinta terucap indah
Mengalir berdzikir di kidung doaku
Sakit yang kurasa biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah slama ini, ya ilahi…
Muhasabah cintaku…

Tuhan.. kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku dengan-Mu

  • sedih kan? Sebenarnya lagu nie memang dah berjaya menyentuh hati aku dan serba sikit memusahabah kan diri aku nie. mungkin korang yang kat luar tak pernah rasa sakit kan? bagi aku yang pnh rasa sakit, ujian dari Allah sememangnya banyak merubah diri aku. Allah maha adil,, diturunkan sakit pada hamba-Nya supaya hamba-Nya ingat akan-Nya. ingat akan sayangnya Allah pada umat-Nya. Pernahkan kita sedar akan itu? Tanya dada, jawablah sendiri.

Xoxo Y_Y




No comments:

Post a Comment