Link Exchange disini

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 30, 2011

idiot tokey kedai.

Salam Barakallah.
  • Holaaa,, okay,, kenapa tajuk macamtuh? hooo,, okay,, tadi aku pegi lah kampar kejap just nak amik gambar memandangkan ari rabu nie aku kan nak intebiu ngan SPA perak, hoooo,, wish me luck yaw,, Amin. okay, back to the main topic, kiranya aku nak amik gambar kat malim nawar jer tapi tiba-tiba kedai gambar tuh wat suprise plak,, bole plak KAMI SEDANG BERCUTI. wah wah wah,, nak bercuti bagai, lama plak tuh, 1o days i guess, wahh,, mlt xabes2 sumpah seranah kedai 2, wah, wtf nak g cuti-cuti lak,, time2 aku urgent la kau nak cuti kan? damn,, (padahal sukati die la nak tutp kan?) tapi aku geram sgt. okay,, that story number one.
  • okay,, alkisahnya aku nie memang lazy tahap dewa apa pun ak tak tawlah kan, tapi aku memang pemalas sgt. maksud aku pemalas tuh ialah untuk buat kerje remeh3 macam g fotostat sijil, g amik cop pengesahan. padahal mende2 yg aku malas tu la yg the most important,, walaupon aku super duper excited nak intebiu la katekan, tapi malas mmg gila babeng lah! ehh,,, wtf aku merepek nie? salah story plak,
  • okay, back to the main story okey,, enough with bubbling, nak jadi cerita, aku pon pegi la kampar, nak amik gambar katekan. haha, then sampai je, aku cam blur, awatla aku jadi mcm xtaw nak amik gambar kat mana, gile kan? okay,, aku mmg gila sebab aku jadi xtaw nak amik gambar katna,, padahal kedai gambar yg aku salu amik just infront of my eyes, tapi ape kes aku g masuk kedai gambar apek tua, aduhhhh,, bole konfident gile cakap nak amik gmbr,, then menonong je aku masuk kat bilik amik gmbar tuh, and, say cheese.! wahhh,, padahal aku dah taw kedai tuh gile slow buat keje,, gambar passport yg bole siap 15 minutes pon dye siapkan sampai half day, wah,, kematu buntot ak tunggu. then,, aku dah siap2 pi jalan2 tengok baju kebaya, gi shopping kat Guardian(wah,, mang abes wet aku dalam nie je), dah transfer wet ptptn agar aku tak tersentuh wet yuran, tapi apek tuh still xsiap-siapkan lagi gambar aku,, wah,, he said 4.30 pm come back, then im rushing like a hell sbb takot lmbat n mls nk balik lambt, so im afraid i might miss the bus, then,, apek 2 boleh just smile, and said " amoi,, tak siap lagi la, boleh tunggu setengah jam lagi tak?" wahhhh,, im so mad. menyesal tak terkata lah. what can i say,, that your own fault, yg ko jadi blur apehal cik kinah?
  • so,, moral of the story, janganlah jadi blur okay cik kinah? ;)

xoxo ;)




No comments:

Post a Comment