Link Exchange disini

Monday, September 20, 2010

Maher Zain...

salam...

hehe,, tadi i ternampak poster nie kat facebook maher zain. OMG ,,!! Maher Zain akan ke Malaysia ,,! saya mau tengok,,! huhu,, tp kalo i g pon insyaAllah tiket 'termahal' tu xmungkin la i akan beli ,, hehehe...

addicted to you maher zain ,,!

ala,, bibi i pulak balik bulan november ,, kalau tak bole kite g tengok sesame kan? bibi ,, sayang windukan bibi... im your wife,, your friend and your strength kan bibi? i will love you internally yayunk.. dont leave me,, coz if u leave me ill kick u lah,, hehehe... tade lah,, men2 jer.. i'll b loving you for the rest of my life taw, and im thanking to Allah for this precious gift ,, its you ,,! Ahmad Hakimi,,! you ,,! muaaaaahh ,,! hik hik...

Syakinah Hakimi.... pix snap ms antr bibi kat parking jj.. huu,, ilysm...

Lembaga Pertubuhan Peladang a.k.a LPP ... hik hik hik

hurmm,, i nak ucapkan congratulation and semoga berjaya kepada teman-teman yang berjaya mendapat panggilan temuduga dari LPP - Lembaga Pertubuhan Peladang. hehe,, stdy lek lok and do da best yaw ,,!!!

Gud luck taw kat yayunk-yayunk ku cemua,,! love u all lah ,,!



No comments:

Post a Comment