Link Exchange disini

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 14, 2010

Bizz Buzz

Salam Barakallah.

  • Oppss,, tumblr mengalami masalah teknikal setial 10 minit so aku nak ber-enjoy kat blogspot jap. hehehe. kan I dah kater kat you mr.Blogspot yang I xkan miss up to re-updating you. haaa. hehehe.
  • hokey,hokey,, nak jadikan cite la kan,, I xsabor sesangat nak tunggu esok sal result UniKL keluar esok. Doakan aku dapat yer. hurm,, kalau tak der rezeki jugak nak smbung,, aku redho jer.
  • hehe,, aku sekarang suke la kebas-kebas tangan,, sakit lak kekadang tuh. nanti ade masa ak nak g lah check kat dokter,, mane taw kot2 ade diabetis. tapi menurut internet,, sumber-sumber mengatakan,, tangan (dari pergelangan tangan hingga ke hujung jari) adelah kerana peredaran darah yang tidak lenkap serta kekurangan Calcium,, ape-ape pon aku akan pegi klinik untuk mendapatkan pengesahan. ;)
  • heyhey,, wish me luckk aa tomorrow,! ish,, xsabar sangat nie,!

xoxo ;)



No comments:

Post a Comment