Link Exchange disini

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 12, 2010

;(



Salam Barakallah.

  • Its hard for me to start writing thing that i didn't like but its keep playing in my mind like a virus,, a very bad virus.
  • And when i wake up from my sleep, open my eyes,, i just kept praying to Allah for giving me a bless and hoping that HE will give me an opportunities to get a job. A good job. I just can't stop thinking about it,, it plying and playing in my mind like a video player. I wanna forget about it,, please, go away,, I don't need this feeling,,
  • Go away from my life, my dreams and my heart. Please Allah,, don't let me live in ENVY and JEALOUSY. Coz it hurting,, so hard. And im done with sadness.
  • " Ya ALLAH,, kau ampunkanlah dosa-dosaku,, aku sangat berdosa dengan-MU. Aku hanya insan biasa yang mengharapkan kesejahteraan hidup dari-MU. Kau kuatkanlah imanku, Kau teguhkanlah imanku, agar aku tidak terjerumus kedalam api nerakamu. Ya Allah,, kuatkanlah hati hamba-MU ini,, aku memohon padamu YA ALLAH,, kuatkanlah hati ku Ya Allah,, Jikaperasaan cemburuku ini hadir dengan kehendak dari Mu maka aku sangat bersyukur,, tapi jika datangnya dari yang bernama Syaitan,, kau hapuskanlah perasaan ini Ya Allah,, sesungguhnya Kaulah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Jika cemburuku ini kerana ingin kuatkan semangatku,, maka Kau kuatkanlah hati hamba-Mu ini,, Jika cemburuku ini ujian dari-Mu untuk menguji kesabaranku,, maka aku terima ujianmu ini Ya Allah,,,, " Amin ya rabbil a'lamin.........

xoxo

No comments:

Post a Comment