Link Exchange disini

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 16, 2010

Hey UniKL. I'm sorry...

Salam Barakallah.

  • Hey hey hey. haha. hokey-hokey,, da truth is,, aku dah buat keputusan dengan berfikir sebaik-baiknya yang aku akan menolak tawaran belajar kat UniKL tuh. Bukan aku tak berminat,, cuma aku dah fikir baik-baik yang aku nak sambung jugak dalam bidang yang aku amik sekarang,, Agriculture. Kalaulah UniKL ade subjek berkaitan Agriculture kan best,,,
  • Hurm,, then,, my plan sementara tunggu result dari kolej Risda is kerja sambilan. Where? haha,, aku nak keje kerani jer kat mane2 company yang ade kat ipoh tuh,,, Jauh? Bukan masalah sebab angah kan duk area sane2 jer. sooo,, nvm la kalo aku nak keje kat ipoh ryte?
  • Hopelah aku apat sambung dalam kos yang aku idamkan kat Kolej Risda tuh. Pray for me aaaa,, ( selit-selit dalam doa ya, ;) )
  • "Ya Allah, Engkaulah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang, bantulah hambaMu ini untuk mengapai kejayaan didalam hidupnya. Jadikanlah aku orang yang beriman, agar aku layak berdiri di sisiMu ketika hari pembalasan nanti. " Amin ya rabbila'lamin.

xoxo ;)



No comments:

Post a Comment