Link Exchange disini

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 28, 2010

helo. ;)

Salam Barakallah.
  • Hokey,,da bape hari aku dah tak update blog aku, Mungkin pasnie lebih jarang dari selalu,, sebab esok aku dah nak mendaftar kat kolej Risda. Oww,, mungkin aku mengambil masa yang sangat lama untuk berfikir namun aku yakin dengan keputusan aku kali ini,, kali ini aku dah taknak memain dah,, mungkin kos yang aku dapat tak sepopular kos yang lain namun aku akan cuba dapat pointer yang cambest untuk masa depan aku jugak. Encek Kimi dan aku dah berbincang,, Insyaallah,, kalo diberi rezeki,,kami nak sambung degree sesame. Mungkin terlalu awal untuk fikirkan degree namun "AIM" mesti kene ader kan?
  • Then,, aku nie bukan manusia sempurna bagai. Nak menjadi sempurna bukanlah pekara mudah,,jadi aku nak tulis kat sni, aku nak mintak maaflah kat kengkawan yang aku pernah lukai,, so maafkan aku. Aku dah nak sambung so tolong redhai aku. Mungkin ader sesetengah orang fikir nak menjadi sahabat setia nie mudah,, tapi lain bagi aku, aku tak sempurna dari segi pelbagai,, tapi ak sangat iklas dalam menjalin persahabatn. Jadi sahabat sekalian,, maafkan aku jika ader melakukan kesalahan.
  • Aku jarang nak menjadi orang yang pendendam,, lagi-lagi nak membalas dendam,, sangat lah bukan aku,, tapi kalo ader orang yang dah melukakan hati aku sampaikan impak maksima nye memang memakan hati aku sampai separuh hati aku dilukanya,, memang niat nak membalas dendam tuh semulajadi terbentuk. Jadi disini aku nak cakap la sike,, walaupon aku taw manusia yang tak sedar diri tuh dok-dok salahkan aku kan,, namun aku nak cakap siket la kat kau ekk,Sila rujuk dot bawah ya. ;)
  • "Kau penah tikam aku dari belakang,, bukan setakat tikam,, malah dah ko tikam aku,, ko curahkan pulak asid citric kat tapak tikam tuh,, jadi aku sangat teringat-ingat pekara tuh,, jadi janganlah kau salahkan aku kalo aku pulak menyakitkan hati kau. Aku cuma sakitkan hati kau,, bukan melukakan pon macam kau buat kat aku kan,, tapi aku nak kau ingat yang aku xpenah lupe pe ko pnh buat kat aku. so miss ****,, ingatlah,, Ini pengajaran atas kesilapan kau dulu. Aku tak sepatutnyer menilai kau sampai macamnie,, dan tak sepatutnya aku buat kau macamnie(balas dendam),, tapi aku nak kau ingat,, yang aku nie,, bukan boleh dibuat main.Memang aku diam bila kau curik semua dari aku,,, tapi dlm diam aku,, memag aku tunggu2 agar kau berpura-pura macam tak penah buat mende jadah haram kat aku,,and sorie,, aku teramik kesempatan tu tuk balas budi baik ko masa kat IPBL dulu. So,, aku dah bayar pe ko buat kat aku dulu. Ini cuma besar kuman jer dari luka yang ko tikam aku dulu,, sekadar pengajaran supaya pasnie,, tolongla jangan bajet baik depan orang and ko tikam lak orang tuh. Okay."
  • Okay,, lupakan diatas,, aku cuma meluahkan perasaan benci dan amarah. huhuhu.
  • Than,, aku beli new shoe td,, tapi terslap beli kasut tuk men badminton lak,, caittt,!
Womens Nike Court Shuttle IV *kasut men badmninton upenyer.

Nie la akibat lau main beli jer. hikhikhik.

Free gift dari Al-Ikhsan. ;)

Kotak nie tinggal kat umah,, hehehehe. ;)

  • So,,nie jela pos aku kali nie yer. pasnie mungkin dah jarang kot nak update,, ade masa,,insyaAllah,, aku update yer. ;)
  • Tapi,, saya tetap mish kat awak,, Ahmad Hakimi Othman. My love selamanya.
  • so,, bubbye,,! Doakan den. ;)

Xoxo ;]




No comments:

Post a Comment