Link Exchange disini

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 19, 2010

Macaroons...... Nak?

Salam Barakallah.
  • Percaya ataw tak post aku kali ini di buat pada awal pagi jam 6 lebey. hahaha. wah wah,, "apsal ko awal sgt nie syakinah?" Sebab aku dari smlm ag susah nak lelapkan mata.
  • Hokey hokey,, back to the main topic yer anak-anak,,,, kenapa ekk tajuk post aku kali ini MACAROONS? Sebab aku nak makan mende tuuuuuuuuhhhhh,!
  • Eeee,, mane aku nak cari mende tuh ea korang-korang??? ade idea tak? Kot-kot korang penah jumpe kat mana-mana kan. Aku ader la terbaca kat blog sis nie,, dye cakap kalo nak merasa Mak Cik Aroons nie silalah ke Harrods kat KL. "Pe jadahnye jauh sangat?"Caittt,, kene tunggu aku der mood Cuti-Cuti Syakinah,, ops,, Cuti-Cuti Malaysia la kot baru nak fly to harrod,, bukan ag harrods kat KL tuh,, Harrods kat London pon aku sanggup fly. (dah,dah,, jangan mencarut lagi.)
  • So kalo ader la sesape out thre,, ladies-ladies ataw hot-hot mama ataw hot chick kat luar sana yang tahu akan lokasi yang ade Mak Cik Aroons nie kan,, silalah leave a comment kat sini,, coz aku boleh keguguran kalo xdapat merasa -.- (bajet kaw tengah preggy la???) atawpun anda-anda yang hot-hot tuh taw resepi nak buat Macaroons nie,, bole la share-share ngan aku keyhh.
  • So,, sekianlah entry aku yang merepek di pagi isnin ini keyh.
  • Ops,, lupa,, ini la Mak Cik Aroons,, sodap jo upo ea. den nak rasooo,!!!!!!
Info Dari: Tumblr aku sendiri. ;p

Xoxo ;)




No comments:

Post a Comment