Link Exchange disini

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 18, 2010

Menangis Dalam Train? OMG, sangat LAWAK.

Salam Barakallah.
  • Helo helo helo. Selamat Pagi Semua,! aku taw mesti ramai yang tak bangun dari tido ag nie,, sokay,,, weekend kan,, semua orang nak tdo lame-lame. Tapi jangan lupa solat subuh ya,, ;) (in the same time aku mengigatkan diri sendiri juga,,,)

  • Hokey,, tadi aku bukak lah ader blog sorang blogger nie,, than tak semena-mena aku terjumpa this "geli-geli" video. Awwww,, kenapa aku cakap geli-geli? haaaa,,,, tuh korang tengok la sendiri keyh,,, ;)
  • Gila sengal aku tgk video nie,, nasib baik aku jumpa kat blog brader tuh,, kalo aku jumpe depan mata,, aku plak yang akan rasa malu,, sebab pe aku akan rasa malu???? Cuba korang pikir,, korang umat Islam,, berbangsa melayu melihat bangsa korang sendiri tak taw malu marah-marah and nangis-nangis depan public holiday,, aittt,,,silap,,,(caittt,!) depan public macamtuh,,, macam tade maruah lak aku ase. awwwww,,, geli mat mat mat.
  • Tapi aku tak taw la bagi korang-korang kan,, bagi aku,,, sangat memalukan,, and,,, kalo ader pengarah dalam train tuh aku ase rezeki la dye dapat belakon watak amuk kot. hahaha,,, sorrry ya. ;)

Xoxo ;)





No comments:

Post a Comment