Link Exchange disini

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 19, 2010

Kolej Risda.

Salam Barakallah.
  • Ayokkk, perasaan aku dikala ini adalah sangat gemuruh... tapi masih boleh menari-nari.
  • Kerana de kengkawan yang dah dapat surat dari Kolej Risda. Aku sangat teruja.
  • Jadi aku jadi sangat tidah bersemangat.
  • Adakala aku akan jadi sewel (awww! ngaku,!) sikit dan muke aku akan macamnie.
  • Kalo esok (InsyaAllah,kalo dapat laaaa.) kalo dapat surat dari dorang,, muke aku konfem macamnie masa nak bukak.
  • Kalo jawapan dye aku dapat sambung kat Kolej Risda aku nak jadi macamnie. oooowww yeeaaah,!!!! yebba yebba,!
  • Kalo aku bukak surat tuh and tgk result dye tak memberansangkan sangat. aku konfem camnie.
  • Tapi aku kene sabar,, mungkin ini ujian dari-Nya. So aku pun relaxs.
  • Finally,, aku membuat keputusan untuk sambung jer kat UniKL. OKEY. (Damnnnn,kucewa)
  • Jadi sekian dari aku untuk post kali ini. TQVM.

Xoxo ;)




No comments:

Post a Comment