Link Exchange disini

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 19, 2010

Diploma Pengurusan Landskap?

Salam Barakallah.
  • Sekarang aku berada ditengah-tengah samada nak sambung blaja kat Kolej Risda atau duk kat umah tunggu keje. Awww,, (duk umah dan keje sambilan lagi masyuk kot?)
  • First of all,, masa abang posmen berkulit puteh melepak tuh datang antar surat nie tadi,, muke aku gile happy (Sila Refer Gambar Dibawah.TQ) ,,, yela,, dapat surat yang aku nantikan,, macam bf dr jauh antar surat jer aku rasa masa surat tuh sampai kat tapak tangan aku yang lembut nie,(yaks,!)
  • Okey,, hati aku sangat berdebar-debar and apabila aku bukak sampul dan tengok kursus yang aku dapat,,,,,,,,,, Hati aku agak sedih kot, namun tangan aku menutup wajah sambil mengucapkan Alhamdulillah atas rezeki yang Kau berikan padaku.
  • Aku tak sedih sampai rase nak nanges macam anak kucing kesayangan aku mati dilanggar tapi aku agak kucewa sebab lain kos aku mintak,,lain lak dapat. Adoiyai,, bole ke aku bawak kos 2? Memang la main kos aku masa kat IP dulu Landskap tapi macam taley blah jer still keep dengan landskap. Adoiyai~~~ Sekarang aku lebih pening dari semalam. T_T
  • Lagi satu,, aku takot kalo tak diiktiraf lagi. Kalo tak diiktiraf,, macamane ak nak sambung degree?????? Adoiyai,,,, Sekarang aku lagi lebih pening dari tadi dan semalam. T.T
  • Ape yang Harus ku lakukan?
  • Ape keputusan aku?
  • Melihat pada yuran pon aku dah tergamam. Haish,, niat aku memang taknak susahkan mak aku ag,, tapi ak nak gak smbung study sampai dapat degree. Macamane nie? AAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGHHHHH!!!!!!!
  • "Ya Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang,, Kau ampunkanlah dosa-dosaku. Kau tunjukkanlah aku jalan. Kau berikanlah aku Jawapan untuk kesulitan yang aku hadapi ini. Ya Allah Ya Tuhanku,, Kau bantulah hambamu ini. " Amin ya rabbilA'lamin.

Info Gambar: diambil daru tumblr saya yg di re-blogged. ;)


Xoxo ;)




4 comments:

Unknown said...

so akak pergi ke ? sy dapat gak kos tu , tapi taktau samada nk pergi atau tak . keliru .

Unknown said...

so akak pergi ke ? sy dapat gak kos tu , tapi taktau samada nk pergi atau tak . keliru .

Unknown said...

so akak pergi ke ? sy dapat gak kos tu , tapi taktau samada nk pergi atau tak . keliru .

Unknown said...

so akak pergi ke ? sy dapat gak kos tu , tapi taktau samada nk pergi atau tak . keliru .

Post a Comment