Link Exchange disini

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 23, 2010

I Love Animated Gif,,

Salam Barakallah.
  • Okey,, korang taw tak pe animated gif? okey,, Animated gif adelah gambar yang disusun menjadi satu gambar bergerak. okey,, kalo nak lebih maklumat silalah google yer anak-anak. hehehe,,
  • Memandangkan aku adelah peminat Arsenal dan aku sangat mencintai meminati Samir Nasri,, jadi aku meng-collect animated gif Samir Nasri melalui tumlr aku. So,, jum tengok. ;)
Yes,,!

♥ 8 ♥ Samir Nasri


  • Ade banyak lagi animated gif yang aku jumpe,, lagi2 dari Samir Nasri. Aww,, kalo korang nak nenok lagi am=nimated gif dari best Arsenal player,, korang bole follow tumblr aku,, dari re-blog tentang shoes and beautiful vintage dress,, aku beralih kepada gorges Arsenal player. So hope korang like post aku kali nie sbb aku sangat like like post nie,! yeayyy,!
  • ONCE A GUNNER.ALWAYS A GUNNER.

Xoxo ;)




No comments:

Post a Comment